OFERTY PRACY
360 Księgowość poszukuję kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. Oprogramowania
Lokalizacja: Łódź
Termin składania wniosków: 31.05.2025
Kogo szukamy?
Osoby odznaczającej się dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi, dużą cierpliwością oraz posiadającą doświadczenie w księgowości i kadrach.
Praca jest różnorodna, codziennie niesie za sobą ciekawe wyzwania, wymagana jest umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klienta.
Czego oczekujemy od kandydata?
- Cierpliwości w zrozumieniu problemów klientów.
- Gotowości do pracy wymagającej bliskiej komunikacji z klientem.
- Dobrej znajomości zagadnień księgowych i kadrowo płacowych.
- Dokładności, zaangażowania dobrej organizacji pracy i poczucia obowiązku.
- Znajomości języka angielskiego nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość języka ukraińskiego mile widziana – mamy klientów z Ukrainy.
Co będzie należeć do twoich obowiązków?
- Wsparcie telefoniczne, mailowe i na czacie dla klientów 360 Księgowość i 360 Kadry i płace.
- Szkolenie z oprogramowania (online) dla użytkowników (nie od razu , poczekamy, aż się nauczysz programów)
- Wsparcie merytoryczne w tworzeniu materiałów wspomagających pracę w 360 Księgowość i 360 Kadry i płace.
- Obserwacja kierunków rozwoju oprogramowania i zgłaszanie pomysłów do managera produktu.
Czego wymagamy?
- Co najmniej 2 letnia praktyka zawodowa w działach finansowo – księgowych i kadrowych.
- Doświadczenie w pracy z różnymi programami księgowymi i kadrowymi.
- Znajomość naszego oprogramowania (360 Księgowość i 360 Kadry i płace) byłoby dużym atutem.
- Praktyka w kontaktach z klientem bezpośrednim.
- Wykształcenie kierunkowe byłoby wskazane, ale nie jest konieczne.
O nas!
Jesteśmy w Polsce od 2013 roku, i jesteśmy jeszcze „mali” bo jest nas zaledwie 12 osób, ale mamy bardzo silne wsparcie ze strony naszej estońskiej firmy Merit Tarkvara AS posiadającej ponad 33-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania księgowego. Należymy również do Grupy Visma, co oznacza, że jesteśmy częścią ponad 200 odnoszących największe sukcesy firm programistycznych w Europie. Pracujemy w biurze ale możliwa jest również praca hybrydowa, jeśli będzie taka potrzeba.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę – 8000-9000 brutto
- Możliwość pracy hybrydowej
- Nowoczesne biuro, najlepszy dostępny sprzęt i narzędzia (odpowiednio wyposażone stanowisko pracy zapewniamy od dnia pierwszego)
- Nastawiony na sukces (ale i również dobrą zabawę ) zespół
- Szybko rozwijającą się, stabilną finansowo i rentowną firmę
- Możliwości rozwoju, szkolenia i kursy
- Karty Multisport
- Ubezpieczenie medyczne
- Fajne wyjazdy i imprezy firmowe (także zagraniczne)
Mail do składania CV: malgorzata@360ksiegowosc.pl
Księgowy / Księgowa w firmie ECO - CORN Sp. z o.o
Szczegółowy zakres obowiązków i wymagań w ogłoszeniu o pracę na stronie Pracuj.pl
Asystenka Księgowej w Biurze Rachunkowym w Łodzi
Zadania:
- Wprowadzanie danych do systemu księgowego
- Archiwizacja dokumentów księgowych
- Analiza dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, lecz nie jest do wymagane. Praca na pełnej księgowości.
Szczegółowe informacje pod nr telefonu: biuro@biurolukszto.pl
OFERTY PRAKTYK
Junior HR Specialist/Office Manager - Digital Workforce
In this role, you will act as a crucial link between multiple teams and departments, ensuring smooth coordination and efficiency across various HR and administrative functions. The role is not only focused on local support, depending on your skills set and interests you can work on global projects such as onboarding or employer branding to name a few.
Your daily responsibilities include:
- Helping with daily and monthly routines in HR admin tasks (documents preparations, updating
- systems and databases, determining employees’ entitlements, arranging HSE trainings and medical check-ups)
- Coordinating various employee benefits (enrolments, administering terminations, status changes and coordinating with providers and vendors)
- Travel Management (arrangements, bookings, reviewing employees travel returns)
- Managing office supplies and ensuring a functioning working environment in the office
- Supporting customer and internal events from an administrative perspective
- Support in general office administration (meeting arrangements, scheduling, agenda invites etc.)
We might be looking for you, if you:
- are an organized and structured individual, not afraid of taking initiative and getting things done
- are fluent in English (you will collaborate with colleagues globally on daily basis)
- have high level of accuracy and meticulousness; you like to work on detailed level and you’re
- precise in everything what you do.
- have excellent organizational skills, including good time management skills and ability to prioritize tasks
- are not afraid of taking challenging tasks (and asking for help if you feel you need extra support)
- have excellent verbal and written communication skills
- have relevant work experience in a similar role and you’re keen to develop and broaden your
- expertise (nice to have)
What we offer:
- Interesting work environment with an international twist.
- Great benefits package (Medicover, sport card-Fitprofit, Group Insurance) and company culture,
- where caring for each other is key!
- Encouraging attitude towards learning mindset and self-development: taking part in seminars events and knowledge sharing.
- A lot of flexibility in managing work. Due to the scope of the work, you will be expected to work
- from our office in Lodz 2-3 days per week (the days onsite can be set individually).
To ensure we will give equal opportunity to candidates, we will ask for a short one-way-video interview prior to F2F meeting.
It is a fixed term role up to September 2026.
Please note we do not sponsor visa nor offer relocation package for this role.
Apply with your CV (in English) or link to your LinkedIn profile by the 21st of February 2025. Please note that we will start interviews as soon as potential candidates are identified and may close the job post earlier.
Please apply via our career page
AKADEMICKIE BIURO KARIER
Zachęcamy do zapoznania się ofertami pracy, znajdującymi się na stronie Akademickiego Biura Karier