Pierwszego dnia odbyło się sześć prelekcji, dotyczących nowoczesnych technologii, social media marketingu i sztuki prezentacji. Drugiego dnia goście mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez osoby z branży marketingowej.
W naszej dżungli odwiedzili nas studenci z licznych kierunków studiów, a także osoby pracujące już w marketingu. Na uczestników czekało wiele atrakcji m.in: konkurs z nagrodami, neonowa ścianka do zdjęć oraz cymbergaj. Pierwsza edycja stacjonarna od trzech lat cieszyła się dużym zainteresowaniem. W tym roku dominował klimat cybernetyczny.
Półroczne przygotowania do konferencji zaowocowały wieloma pytaniami o więcej tego typu inicjatyw, a także uznaniem ze strony osób prowadzących praktyczną część eventu.
Łódź Jungle Web to od zawsze okazja do zdobywania nowej wiedzy, networkingu i dobrej zabawy. Tegoroczną edycję przygotowali członkowie SKN MarkeTEAM w składzie: Kaja Kalisz, Wiktoria Łuczyńska, Aleksandra Jószczuk, Maria Zimecka, Aleksandra Kępka, Artur Urbaniak oraz Anna Mucha. Celem wydarzenia jest poszerzenie wiedzy marketingowej w środowisku łódzkich studentów.
Łódź Jungle Web fotorelacja (fot. Bartosz Kałużny, CKiPR)
Materiał: Wiktoria Łuczyńska, Studenckie Koło Naukowe Marketeam
Redakcja: Iwona Ptaszek-Zielińska, Centrum Komunikacji i PR
Misją Uniwersytetu Łódzkiego jest rzetelne prowadzenie badań naukowych oraz aktywne głoszenie prawdy z nich płynącej, tak by mądrze kształcić kolejne pokolenia, być użytecznym dla społeczeństwa oraz odważnie odpowiadać na wyzwania współczesnego świata. Doskonałość naukowa jest dla nas zawsze najlepszym kompasem. Nasze wartości to: odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek.