Sztuczna inteligencja w zarządzaniu placówką oświatową i w pracy dydaktycznej

Przełom października i listopada to dla szkół czas wypełniony intensywną pracą, ale także rozwijaniem umięjętności i nabywaniem nowych kompetencji. Aby wyjść naprzeciw tym potrzebom, dr Dominik Skowroński przeprowadził szkolenie dla dyrektorów szkół oraz doradców zawodowych z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji.

Szkolenie  dla kadry zarządzającej placówkami oświatowymi skupione jest na demonstracji praktycznych metod wykorzystania narzędzi AI w pracy administracyjnej i dydaktycznej dyrektorów i nauczycieli placówek oświatowych. Spotkania odbywają się w dwóch formach: offline i online. Szkolenie zaprojektowane jest w taki sposób, aby treść merytoryczna przeplatała się z instruktażem obsługi narzędzi i testowaniem ich przez uczestników. Narzędzia wykorzystane są do takich zadań, jak: usprawnienie procesu tworzenia regulaminów i ocen pracy nauczyciela, generowanie pomysłów, tworzenie wizualizacji do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, szybkiego formatowania plików PDF i innych.

Szkolenie zostało zrealizowane w ramach programu "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych", finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy, uczestniczyło w nim ok. 40 osób. 

 

Redakcja: Wydział Zarządzania UŁ