Celem przeprwadzonych warsztatów jest zapoznanie uczestników z istotą myślenia wizualnego, otwarcie na niestandardowe metody przekazywania treści, a także wprowadzenie ręki w ruch.
Artystycznego rysowania tu nie doświadczysz! Ma być prosto, szybko i co najważniejsze z przekazem.
Celem rysunku biznesowego nie jest wysoki poziom artystyczny tylko skuteczny przekaz – jest to narzędzie dostępne dla każdego, szczególnie jeśli twierdzisz, że nie potrafisz rysować.
Co zyskasz uczestnicząc w warsztacie?
- Poszerzysz wiedzę dotyczącą VT i aktualnych trendów komunikacji wizualnej
- Poznasz i przećwicz narzędzia komunikacji uzupełniającej przekaz werbalny
- Rozbudzisz własną kreatywność.
Program:
1. Istota VT – odpowiedź na pytanie czym jest myślenie wizualne i dlaczego warto je
stosować?
2. Jak działa mózg – kilka słów dotyczących teorii podwójnego kodowania.
3. Myślenie wizualne, facylitacja graficzna, sketchnoting, graphic recording i flipownie –
różnice i podobieństwa.
4. Etapy procesu myślenia wizualnego:
- Podstawowe kształty,
- Wprowadzenie elementów myślenia wizualnego,
- Sposób dobierania koloru,
- Tworzenie własnego banku ikon.
5. Przykłady zastosowania rysunku w biznesie.
6. Tworzenie autorskich flipów.
7. Jak wykorzystać myślenie wizualne w prezentacji PowerPoint
Formularz zgłoszeniowy
Prowadząca:
Justyna Banasiak - studiuje zarządzanie na II stopniu, przewodnicząca WRSS, prezes koła naukowego ManageTeam. Interesuje się myśleniem wizualnym i metodą design thinking w edukacji i biznesie. Rysuje słowa/treści analogowo i cyfrowo. Tworzy animacje typu whiteboard animation.
Redakcja: Wydział Zarządzania