LinkedIn to jedno z podstawowych narzędzi pracy rekruterów i rekruterek.
Podczas spotkania:
- Dowiesz się, dlaczego LinkedIn to coś więcej, niż wirtualne CV
- Poznasz główne funkcje portalu
- Sprawdzisz, jak zoptymalizować swój profil w kilku prostych krokach
Webinar jest dedykowany osobom, które stawiają pierwsze kroki na LinkedIn lub zastanawiają się, od czego zacząć poruszanie się w serwisie. Mamy tylko godzinę, w związku z tym skupimy się na podstawach – dołączając miej świadomość, że nie porozmawiamy o bardziej rozbudowanych funkcjach.
Zachęcamy Cię do założenia konta na portalu przed spotkaniem – dzięki temu na bieżąco wprowadzisz drobne usprawnienia w swoim profilu.
Prowadzący:
Jędrzej Szynkowski – trener, psycholog i moderator Design Thinking.
Pomaga rozwiązywać problemy w twórczy sposób. Na co dzień łączy pracę w Biurze Karier Uniwersytetu Łódzkiego z prowadzeniem firmy szkoleniowej. Popularyzuje wiedzę, dotyczącą kreatywności i walczy z mitami i półprawdami na jej temat. Od 2013 roku prowadzi warsztaty i szkolenia w obszarze kreatywności i twórczego myślenia. Prowadzi profil Biura Karier UŁ na LinkedIn, a w latach 2016-2020 jako doradca zawodowy zrealizował ponad 1000 godzin konsultacji i kilkanaście zajęć z LinkedIn i budowania wizerunku w sieci dla studentów i studentek UŁ.
https://szynkowski.eu
https://www.linkedin.com/in/jedrzejszynkowski
Redakcja Wydział Zarządzania