KIERUNEK: MARKETING
Opis studiów
Jeśli interesujecie się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce, studia na kierunku MARKETING są właśnie dla Was. Interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć.
Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.
Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.
Aktywność naszych studentów:
Pasjonatom marketingu warto polecić Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM, które realizuje takie projekty jak konferencja Łódź Jungle Web, gra miejska Marketing Challenge, Którędy do Marketingu? - spotkania z ludźmi, którzy odnieśli sukces w marketingu. Działalność w tej organizacji to okazja do zdobywania doświadczeń i poszerzania wiedzy teoretycznej w atmosferze przyjacielskich relacji.
Studenckie Koło Naukowe Fascynacji Ekspansją Internetowych Mediów FEIM to propozycja między innymi dla fanów mediów społecznościowych. Jego kluczowe projekty to VZlog, czyli studencki wideo blog oraz "Bezpieczne sieci" - cykl warsztatów w szkołach o niebezpieczeństwie w sieci i cyberprzemocy, ale także wyjazdy na konferencje, sympozja naukowe, warsztaty czy szkolenia.
Do realizacji zajęć mogą być wykorzystywane narzędzia: MS Teams oraz Moodle.
Skład Rady Programowej kierunku:
Kierownik kierunku: dr hab. Magdalena Kalińska-Kula, prof. UŁ
Koordynator kierunku: dr Wioletta Krawiec
Członkowie Rady Programowej: prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Bartłomiej Kurzyk, Krzysztof Jędrzejewski (praktyk)
Główne przedmioty
- Badania marketingowe
- Zachowania nabywców
- Nowoczesne technologie w marketingu
- Marketing międzynarodowy
- Wprowadzenie do finansów i rachunkowości
- Podstawy działalności biznesowej
- Podstawy zarządzania
Plan studiów stacjonarnych.
(Siatka studiów od roku akademickiego 2024)
Sylwetka absolwenta
Absolwenci kierunku MARKETING są przygotowani do pracy na takich stanowiskach jak specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu, social media manager, e-commerce manager i inne.
Zasady przyjęć
Kategoria przedmiotu | Przedmioty |
---|---|
1
maksymalnie jeden
(wymagany)
|
język obcy nowożytny |
2
maksymalnie jeden
(wymagany)
|
geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS |
3
maksymalnie dwa
(nie wymagane)
|
biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS |
Zasady przeliczania punktacji uzyskanej na maturze
Kategoria przedmiotu | Poziom podstawowy | Poziom rozszerzony | Poziom dwujęzyczny w przypadku języka obcego |
---|---|---|---|
1 do przeliczenia uwzględniany jest jeden wynik z przedmiotu Przedmiot jest wymagany | 1,5 | 4 | 5 (dla neofilologii x7) |
2 do przeliczenia uwzględniany jest jeden wynik z przedmiotu Przedmiot jest wymagany | 1 | 3 | 3,75 |
3 do przeliczenia uwzględniane są maksymalnie dwa wyniki z przedmiotów Przedmioty nie są wymagane: posiadanie przedmiotów daje dodatkowe punkty, ale ich brak nie wpływa na możliwość ubiegania się o przyjęcie na dany kierunek/specjalność | 0,5 | 1 | 1,25 |
Co dalej?
Kontakt dla kandydata
E-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
Telefon: (42) 635 50 51