Kontakt
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
BIOGRAM
Profil:
Z wykształcenia i pasji ekonomistka, pedagog, badacz rynku z wieloletnim doświadczeniem w koordynowaniu i kierowaniu zespołami realizującymi projekty naukowe badawcze o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w analizie zachowań konsumenckich, zwłaszcza w kontekście dzieci i młodzieży. Posiada głęboką wiedzę na temat wpływu mediów, reklamy i marek na młodsze pokolenia. Dodatkowo, jako Prezes Fundacji EMANUEL, posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu marketingowym, planowaniu strategicznym, zarządzaniu relacjami z klientami, koordynowaniu projektów społecznych oraz współpracy międzynarodowej z ośrodkami naukowymi.
Doświadczenie:
- Wykładowca na Wydziale Zarządzania UŁ na studiach I stopnia (przedmiotów m.in: Rozwój umiejętności profesjonalnych i Marketing w Rodzinie) oraz na studiach podyplomowych E-commerce (przedmioty: Planowanie strategiczne w e-commerce oraz Content i e-mail marketing).
- Prezes Fundacji "EMANUEL" (od roku 2008). Jako Prezes Fundacji EMANUEL, odpowiedzialna była za zarządzanie i planowanie bieżących prac Fundacji, koordynację projektów społecznych, organizowanie konferencji naukowych, zarządzanie personelem oraz współpracę z ośrodkami naukowymi z Ukrainy, Anglii, Słowacji i Kanady. Za jej kadencji zorganizowano 2 konferencje międzynarodowe oraz 2 konferencje krajowe. Ponadto, prowadziła szkolenia dla pracowników, stażystów, studentów oraz zagrożonych wykluczeniem, w tym na temat rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej.
- Koordynator i kierownik zespołów realizujących projekty naukowe w Instytucie Badań Naukowych Fundacji EMANUEL. Prowadziła badania dotyczące dzieci w świecie konsumpcji, relacji dzieci z markami, wpływu reklamy na młodsze pokolenia oraz roli nowych mediów w życiu współczesnego człowieka.
- Przeprowadziła indywidualne badania w latach 2018-2020, skupiające się na działaniach marketingowych w rodzinie, potrzebach konsumenckich dzieci oraz decyzjach zakupowych w rodzinie.
- Członek Rady Naukowej Czasopisma "Acta Innovations" w latach 2013-2019.
ZAINTERESOWANIA
- Zachowania konsumenckie, w tym szczególnie dzieci i młodzieży
- Marketing w rodzinie
- Wpływ reklamy na decyzje zakupowe, szczególnie na rynku produktów dla dzieci
- Nowe media i komunikacja masowa
- Wpływ nowych technologii na zachowania zakupowe
OSIĄGNIECIA
- Zajęcie II miejsca w skali województwa łódzkiego w Plebiscycie Nauczyciel na Medal 2021;
- Zajęcie IV miejsca w skali województwa łódzkiego w Plebiscycie Nauczyciel na Medal 2022;
- Prowadzenie badania "Kids and Brands" w latach 2011-2013, analizujące relacje młodszych pokoleń z markami.
- Koordynacja projektu "Dziecko w świecie reklamy" w 2012 roku, skupiającego się na wpływie reklamy na dzieci.
- Realizacja indywidualnego projektu badawczego "Decyzje zakupowe w Rodzinie 4.0".
- Opiekun naukowy referatu przygotowanego przez studentkę, pt.: Globalizacja jako proces kształtowania współczesnych relacji społeczno-politycznych, nagrodzonego konkursie na najlepszą prezentację i referat podczas XVI Międzynarodowego Sympozjum Naukowego „Regionalizm a Globalizacja – Zagrożenia, Szanse, Wyzwania” – 20-21.05.2008. Politechnika Lubelska.
- Typowana przez Rektora Uniwersytetu Łódzkiego do przyznania nagrody dla młodych pracowników nauki za szczególne osiągnięcia naukowo-dydaktyczne.
- Zaproszona do odbycia stażu naukowo-badawczego, w ramach programu Education-Regions-Regionalization w Oxford University.
- Promotor trzech prac licencjackich nagrodzonych (I, II i III miejsce) w Konkursie na Najlepszą Pracę Licencjacką i Magisterską Powstałą w Uczelniach Niepublicznych Województwa Łódzkiego.
KONTAKT I DYŻURY
tel: 45-635-52-05
Matejki 22/26 90-237 Łódź
piątek: 07:30-08:45 Proszę o wcześniejsze umówienie spotkania: bit.ly/Konsultacje_MKowalczyk
niedziela: 16:05-17:05 Proszę o wcześniejsze umówienie spotkania: bit.ly/Konsultacje_MKowalczyk. 16:05 - 17:05 w dniach 10.11 oraz 15.12; 9:50- 10:50 w dniach 24.11 oraz 8.12