Kontakt
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
Realizowane tematy badawcze:
- Zachowania zakupowe dzieci w środowisku omnikanałowym, grant finansowany w ramach programu Miniatura przez Narodowe Centrum Nauki
- Marketing omnikanałowy w przedsiębiorstwach
- Omnichannel marketing w instytucjach kultury
- Marketing 360 stopni w jednostkach służby zdrowia
- Zachowania klientów w internecie
- Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Przedmioty prowadzone w języku polskim:
- Środowisko Omnichannel – trendy i wyzwania dla współczesnego biznesu (autorski wykład monograficzny)
- Marketing w rodzinie - relacje, trendy, wyzwania (autorski wykład monograficzny)
- Branding i komunikacja marketingowa
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Współczesne koncepcje marketingu
- Rozwój umiejętności profesjonalnych
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie klientami
- Budowanie relacji z klientami
- Zachowania nabywców
- Badanie rynku i konsumpcji
Przedmioty prowadzone w języku angielskim:
- Market and Marketing
- Marketing Communication
- Introduction to Project Management
- New Marketing - trends and tendencies in modern business reality (przedmiot autorski)
- Neuromarketing (przedmiot autorski)
- Omnichannel marketing (przedmiot autorski)
- Professional Skills Development
- Human Resources Management
- Consumer Behaviour
Przedmioty prowadzone na studiach podyplomowych:
- Content i e-mail marketing
- Planowanie strategiczne w e-commerce
BIOGRAM
Beata Gotwald w roku 2010 ukończyła studia jednolite magisterskie z zakresu stosunków międzynarodowych (specjalność: euromarketing) oraz z zakresu pedagogiki (specjalność: pedagogika wieku dziecięcego). W roku 2016 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu, broniąc pracy doktorskiej na temat wykorzystania marketingu internetowego w kreowaniu popytu na rynku usług turystycznych. W swoim dorobku 4 monografie, ponad 50 rozdziałów w pracach zwartych i ponad 20 artykułów w czasopismach (w tym we współautorstwie). Uczestniczyła w prawie 60 konferencjach naukowych, w tym w większości – czynnie. Od roku 2014 pracuje na Uniwersytecie Łódzkim (początkowo na stanowisku asystenta, później – adiunkta), realizując swoje pasje badawcze i dydaktyczne.
ZAINTERESOWANIA
Omnichannel marketing, komunikacja marketingowa, zachowania klientów, żeglarstwo.
OSIĄGNIECIA
- Wyróżniona Nagrodą Zespołową Rektora Uniwersytetu Łódzkiego oraz Nagrodą Zespołową Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
- Wyróżniona Nagrodą Naukową Fundacji Uniwersytetu Łódzkiego dla Najlepszego Doktoranta w dziedzinie nauk społecznych.
- Stypendystka Prezesa Rady Ministrów.
- Trzykrotna stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Odznaczona Medalem za Chlubne Studia.
- Wyróżniona trzykrotnie listem gratulacyjnym Rektora Uniwersytetu Łódzkiego.
KONTAKT I DYŻURY
tel: 42-635-52-04
poniedziałek: 08:00-09:00 Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja terminu za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem - bit.ly/Konsultacje_Gotwald
sobota: 08:00-09:00 Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja terminu za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem - bit.ly/Konsultacje_Gotwald