PROFIL PRACOWNIKA: Beata Gotwald

STANOWISKO:

Kontakt

adiunkt, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

Realizowane tematy badawcze:

  • Zachowania zakupowe dzieci w środowisku omnikanałowym, grant finansowany w ramach programu Miniatura przez Narodowe Centrum Nauki
  • Marketing omnikanałowy w przedsiębiorstwach
  • Omnichannel marketing w instytucjach kultury
  • Marketing 360 stopni w jednostkach służby zdrowia
  • Zachowania klientów w internecie
  • Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym

Przedmioty prowadzone w języku polskim:

  • Środowisko Omnichannel – trendy i wyzwania dla współczesnego biznesu (autorski wykład monograficzny)
  • Marketing w rodzinie - relacje, trendy, wyzwania (autorski wykład monograficzny)
  • Branding i komunikacja marketingowa
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Współczesne koncepcje marketingu
  • Rozwój umiejętności profesjonalnych
  • Zarządzanie projektem
  • Zarządzanie klientami
  • Budowanie relacji z klientami
  • Zachowania nabywców
  • Badanie rynku i konsumpcji

Przedmioty prowadzone w języku angielskim:

  • Market and Marketing
  • Marketing Communication
  • Introduction to Project Management
  • New Marketing - trends and tendencies in modern business reality (przedmiot autorski)
  • Neuromarketing (przedmiot autorski)
  • Omnichannel marketing (przedmiot autorski)
  • Professional Skills Development
  • Human Resources Management
  • Consumer Behaviour

Przedmioty prowadzone na studiach podyplomowych:

  • Content i e-mail marketing
  • Planowanie strategiczne w e-commerce

BIOGRAM

Beata Gotwald w roku 2010 ukończyła studia jednolite magisterskie z zakresu stosunków międzynarodowych (specjalność: euromarketing) oraz z zakresu pedagogiki (specjalność: pedagogika wieku dziecięcego). W roku 2016 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu, broniąc pracy doktorskiej na temat wykorzystania marketingu internetowego w kreowaniu popytu na rynku usług turystycznych. W swoim dorobku 4 monografie, ponad 50 rozdziałów w pracach zwartych i ponad 20 artykułów w czasopismach (w tym we współautorstwie). Uczestniczyła w prawie 60 konferencjach naukowych, w tym w większości – czynnie. Od roku 2014 pracuje na Uniwersytecie Łódzkim (początkowo na stanowisku asystenta, później – adiunkta), realizując swoje pasje badawcze i dydaktyczne.

ZAINTERESOWANIA

Omnichannel marketing, komunikacja marketingowa, zachowania klientów, żeglarstwo.

OSIĄGNIECIA

  • Wyróżniona Nagrodą Zespołową Rektora Uniwersytetu Łódzkiego oraz Nagrodą Zespołową Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
  • Wyróżniona Nagrodą Naukową Fundacji Uniwersytetu Łódzkiego dla Najlepszego Doktoranta w dziedzinie nauk społecznych.
  • Stypendystka Prezesa Rady Ministrów.
  • Trzykrotna stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
  • Odznaczona Medalem za Chlubne Studia.
  • Wyróżniona trzykrotnie listem gratulacyjnym Rektora Uniwersytetu Łódzkiego.

KONTAKT I DYŻURY

tel: 42-635-52-04

poniedziałek: 08:00-09:00 Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja terminu za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem - bit.ly/Konsultacje_Gotwald
sobota: 08:00-09:00 Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja terminu za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem - bit.ly/Konsultacje_Gotwald