Kontakt
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
- prowadzenie badań naukowych
- opieka nad doktorantami
- współpraca z biznesem
- popularyzacja wiedzy
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim m.in. eCommerce, Strategie Marketingowe, Branding i Komunikację Marketingową, Influencer Marketing, eBusiness and Digital Marketing
- zarządzanie ofertą studiów podyplomowych eCommerce
BIOGRAM
Anna Łaszkiewicz jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Autorka książek "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" (2022) oraz "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" (2018). Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja i Technika Handlu Zagranicznego oraz studia doktoranckie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniu wartości dla przedsiębiorstwa i konsumenta w kontekście wykorzystania technologii cyfrowych w obszarze marketingu i zarządzania. Jest autorką i współautorką anglo- i polskojęzycznych publikacji poświęconych takim zagadnieniom jak: eCommerce, Social Media, Digital Marketing, Influencer Marketing oraz zachowania nabywców. Realizowała międzynarodowy projekt badawczy „Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B w Polsce (na tle doświadczeń Unii Europejskiej)”. Od 2003 wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ, a także kieruje studiami podyplomowymi z obszaru eCommerce. Równolegle aktywnie działa w obszarze praktyki biznesowej. Zarządzała marketingiem m.in. w MultiBanku (obecnie mBank), Gildii Aniołów Biznesu przy ŁARR oraz odpowiadała za rebranding i wdrożenie omnicommerce w sieci Komfort S.A. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategii marketingowych i komunikacji.
ZAINTERESOWANIA
- wartość, w tym współtworzenie wartości z konsumentami
- marketing internetowy, w tym social media marketing i influencer marketing
- handel internetowy
- branding
OSIĄGNIECIA
- Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego indywidualna stopnia drugiego za książkę pt. "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami", Wyd. UŁ, Łódź 2022
- Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego indywidualna stopnia drugiego za książkę pt. "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym", Wyd. UŁ, Łódź 2018, monografia habilitacyjna.
- Nagroda zespołowa JM Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za oryginalne i twórcze osiągnięcia naukowe w roku 2017 – za monografię pt. „Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno- kulturowe”.
- Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego za osiągnięcia naukowo-badawcze i dydaktyczne w roku 2006
KONTAKT I DYŻURY
tel: 42-635-50-69
e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl
Matejki 22/26 pokój: 231 90-237 Łódź
czwartek: 13:15-15:15 link do pliku w którym proszę rezerwować termin konsultacji - uniwersytetlodzki-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/anna_laszkiewicz_wz_uni_lodz_pl/EVJws0oRVmxPiywmlNqJdKYBmGnAVJWAVQcbLLTsJRTFVg