PROFIL PRACOWNIKA: Aneta Olejniczak

STANOWISKO:

Kontakt

asystent, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

  • Prowadzenie badań naukowych oraz popularyzacja ich wyników
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych (na studiach dziennych, zaocznych oraz podyplomowych), takich jak: Doskonalenie Umiejętności Marketera, Social Media i Marketing Mobilny, Social Media Toolbox, e-Biznes, Market and Marketing, Inbound Marketing, Rozwój Umiejętności Kierowniczych, Negotiation and Conflict Resolution itd.
  • Prowadzenie zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych w ramach programu "Uniwersytet Zawsze Otwarty", "Akademia Młodego Ekonomisty".
  • Współpraca z biznesem.


BIOGRAM

Pracownik naukowo-dydaktyczny.

Koordynator kierunku Digital Communication and Social Media for Management.

Opiekun grup studenckich na kierunku Marketing.

Opiekun Organizacyjny SKN MarkeTEAM (2019-2023).

Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. 

ZAINTERESOWANIA

- Social media marketing

- Influencer marketing

- Viral marketing

- Branding

- Komunikacja marketingowa

- E-biznes

OSIĄGNIECIA

Laureatka Nagrody Rektora Uniwersytetu Łódzkiego za osiągnięcia dydaktyczne (2024)

KONTAKT I DYŻURY

tel: 42-635-51-10

Matejki 22/26 pokój: 228 90-237 Łódź

DYŻURY CYKLICZNECZWARTEK


10:30 - 11:30

 

DYŻURY OKAZJONALNE7 GRUDZIEŃ 2024 (SOBOTA)


14:15 - 15:00